StartKontoKontaktKoszyk
Sklep zoologiczny NEONEK PL

Reklamacje i zwroty Produktów

Odstąpienie od umowy i zwrot towarów

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby skorzystać z tego prawa, wystarczy poinformować sklep Neonek.pl o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia pisemnego, które należy wysłać na adres e-mail sklepu lub na adres siedziby sklepu. Można również skorzystać z gotowego wzoru formularza odstąpienia od umowy: Formularz zgłoszenia odstąpienia od umowy (plik pdf)

Po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia odstąpienia od umowy, sklep niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania tej informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych Produktów lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ponosi bezpośrednio koszty dostawy oraz ryzyko związane ze zwrotem Produktów do Sklepu Internetowego w ramach odstąpienia od umowy.

Konsument, który odstępuje od umowy zobowiązany jest do niezwłocznego odesłania zwracanego Produktu na adres siedziby sklepu, na własny koszt, nie później niż 14 dni od dnia o poinformowaniu o odstąpieniu od umowy.

Po otrzymaniu zwracanych towarów sklep zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Uwaga! Zwracane Produkty muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach. Pamiętaj dobrze zabezpieczyć Produkty na czas transportu, by nie uległy zniszczeniu.

Więcej o procedurze odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie - punkt X.

Reklamacje

Jeżeli jakiś z dostarczonych Produktów zawiera wadę fizyczną lub prawną (patrz Regulamin punkt IX.1.2.) lub został uszkodzony w transporcie prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Jeżeli reklamacja dotyczy zniszczonej przesyłki lub zniszczonego produktu to do maila reklamacyjnego prosimy o załączenie protokołu szkody spisanego z przewoźnikiem oraz dokumentacji fotograficznej, która prezentuje zniszczenie.

Aby skorzystać z prawa reklamacji w ramach rękojmi, wystarczy poinformować sklep Neonek.pl o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia pisemnego, które należy wysłać na adres e-mail sklepu lub na adres siedziby sklepu. Można również skorzystać z gotowego wzoru formularza zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi: Formularz zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi (plik pdf)

Sklep Internetowy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia pisemnego oświadczenia o wadzie Produktu ustosunkuje się do żądań Konsumenta. Brak ustosunkowania się Sklepu Internetowego w powyższym terminie oznacza, że Sklep internetowy uznał reklamację za uzasadnioną.

Koszty przesyłki w przypadku zwrotu Produktu przez Konsumenta z tytułu rękojmi ponosi Sklep Internetowy (wymiana Produktu, odstąpienie od umowy w ramach rękojmi).

Więcej o procedurze reklamacji w ramach rękojmi znajdziesz w Regulaminie - punkt IX.1.

Dane do zwrotów i reklamacji

Adres siedziby sklepu

Aleja Zwycięstwa 89 (pawilon handlowy)
42-520 Dąbrowa Górnicza

Adres e-mail sklepu

zoologiczny@neonek.pl

Telefon kontaktowy

574293268